Częste pytania


Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Jak sprawdzić dostępność produktów?
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Jakie występują formy dostawy?
Ile zapłacę za przesyłkę?
Jak zapłacić za zamówienie?
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 Każdy produkt szyty jest w Polsce, po złożeniu zamówienia na stronie LittleDress.pl
Czas oczekiwania na zamówienie to maksymalnie 10 dni roboczych.


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia? 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę? 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin wysyłki wynika z realizacji odszycia produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy? 

W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
- odbiór osobisty.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę? 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranego sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 15 do 25 zł.

  


 

Jak zapłacić za zamówienie? 

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? 

Możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Bażantów 57/16 , 40-668 Katowice, Termin i godzinę odbioru należy ustalić indywidualnie, kontaktując się telefonicznie lub mailowo - dane dostępne w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

   


  

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl